Te hiszel benne?

...Ahol szeretet van, ott minden van...

Ahhoz, hogy az erődre rálelj, néha tényleg csak ennyire van szükséged

2019. május 02. 18:20 - Boros Bea

napi_utravalo_11.png

 

Az ágyban fekve hűvös levegő szökött be az ablakon. Megérintette álmos arcomat, s beletúrtam a fejemet a puha kispárnámba. Átkaroltam és a lábaim közé gyűrtem a takarómat. Reggel hét óra volt. Már a madarak is csiripelve köszöntötték az ébredő természetet, s próbálták erővel feltölteni a legvékonyabb fűszálat is, hogy leküzdjék a tavaszi fáradtság leheletét. Bizony engem is megérintett ez a lehelet. Oly nehéznek és gyöngének éreztem a testem. Hiába próbáltam megmozdulni, olyan volt, mintha egy láthatatlan kéz, folyamatosan visszahúzna. Lehunytam szemeimet, s csak hagytam, hogy az ágyam bekebelezzen. Magával ragadjon és megszeretgessen. A frissen mosott ágynemű finom illattal töltötte meg a levegőt, s mély lélegzetet véve, az orromat is megtöltöttem vele. 

- Jó reggelt! - szólalt meg egy hang, miközben az ajtó szép lassan kinyílt.

Amikor odanéztem, láttam, hogy Ő volt az, a Szerelmem. Elmosolyodtam és nyújtózkodtam egyet.

- Hoztam neked reggelit és egy finom kávét, hogy jól induljon a napod! - hízelgően mondta, s a tálcát a lábamhoz letette.

- Mondtam már, hogy megfogtam veled az Isten lábát?! - kérdeztem, majd megsimogattam az arcát.

- Nem elégszer! - nevetve felelte, s kacsintott egyet.

- Nem bújsz be mellém az ágyba ? - a takarót már fel is emeltem, hogy helyet csináljak neki.

- Drágám, vár a munka, de ígérem este a karjaimban alszol el! - mondta, s egy csókot nyomott a homlokomra.

- Hmmm..úgy legyen! - visszacsókoltam, majd folytattam. - Köszönöm a reggelit! Már is szebbé varázsoltad a napomat!

Az ajtó becsukódott és újra az ágyammal, kettesben maradtam. Lehet, hogy csak ennyi kellett?! Gondoltam. Egy kis figyelmesség, törődés, s máris sikerül visszanyernem azt az energiát, amit elveszettnek véltem.

Néha tényleg elég egy ölelés, egy kedves szó, egy nevetés vagy egy apró ajándék, amitől újból erőre kapunk...

Ezt 2017. Május 9.-én írtam. Akkor még ez a kép csak a gondolataimban létezett és úgy vetettem papírra. Aztán alig 1 hónap múlva az álmom a valóságommá vált és azóta is folyamatosan ilyen pillanatokat élek meg a vőlegényemmel. Mi ez, ha nem csoda? Mi vagyunk a teremtők, itt vagyok erre én az élő példa. Bármit be tudsz hívni az életedbe! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adwyw.blog.hu/api/trackback/id/tr4714799984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása