Te hiszel benne?

...Ahol szeretet van, ott minden van...

Szerinted mi a szerelem ?

2016. február 27. 20:05 - Boros Bea

73bb12d9d279f329d0b47ba74dcda65b.jpg

És igen, Szeretlek! Hogy miért? Fogalmam sincsen..

Azt tudom:

  • hogy amikor a szemedbe nézek megszűnik körülöttem minden, nem érdekel senki és semmi más csakis Te
  • hogy a gondolataim túlnyomó részében a Te képed jelenik meg és ilyenkor a pulzusom az egekben
  • hogy minden egyes érintésed a legszebb ajándék nekem, s amikor megcsókolsz a testem minden porcikáját melegség tölti el
  • hogyha meghallom vagy meglátom a neved, a lelkem már rég nem ott van, hanem feléd tart, hogy megnézze jól vagy-e
  • hogyha tehetném a pillanataimat veled tölteném el
  • hogy a legjobbat hozod ki belőlem és az értékeimet erősíted fel
  • hogy még a veszekedéseket is élvezem veled és látni a durcás arcod..olyankor megzabálnálak Téged :)

couple-bedroom.jpg

Azt tudom, hogy új értelmet nyert a szerelem. Ha velem, ha nélkülem, de az életed boldog legyen. Hiányzol, de jó érzés, mert végre újra szerelembe estem. Megérintettél és fellobbantottad bennem azt, amiről már azt gondoltam, hogy rég kihalt a szívemben. Bevallom amilyen jó érzés, olyan fájdalmas is, de tudni, hogy tudok mélyen érezni, annál csodálatosabb. Aztán, hogy lesz-e helyünk egymás életében ? Nem számít. Mosolyogva gondolok rád és szeretettel ölellek, hisz visszaadtad azt, amit azelőtt elveszettnek véltem.

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: lélekdopping

A bejegyzés trackback címe:

https://adwyw.blog.hu/api/trackback/id/tr528424436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása