Te hiszel benne?

...Ahol szeretet van, ott minden van...

" Játszunk egy kicsit! "

2016. február 11. 00:25 - Boros Bea

963f45db664d7ac3d25f21fb259fd4cb.jpg

Játszunk egy kicsit. Végy egy mély lélegzetet, s ahogy a levegőt kifújod, képzeld el, hogy a folyóparton sétálsz és én ott vagyok melletted. A szellő gyengéden megérinti a bőrödet, a madarak csiripelnek, s körülöttünk békésen pihennek a fák, miközben egy lépéssel közelebb kerülök hozzád. Észre sem veszed, de a kezedet megérintem, s miközben simogatni kezdem, melegséggel töltelek fel és biztonságot nyújtok neked. Te csak hagyod, hogy vezesselek és figyeled, ahogyan a bőröd a bőrömmel "cseveg". Először féltem, hogy vajon mit fogsz szólni ehhez, de amint megtettem az első lépést, éreztem, hogy Te is pont erre vágytál.

ae915c5cc7ecb3eb9f6172be9d286bf5.jpg

Amikor belenéztem a szemedbe láttam a fájdalmat, amit a múltból hoztál magaddal, s ahhoz hogy ez megszűnjön, ez a pillanat is kevés volt. Rengetegszer sérülünk, rengetegszer csalódunk, de ha nem hagyod, hogy megérintselek, az a seb még nagyobb lesz. Nekem is nehéz, hisz bizalmat adni a másik kezébe nagy felelősség, de ha nem küzdjük le a gátjainkat, ha nem engedjük el a múltat, nem is élhetjük át újra azt az érzést, amikor feltétel nélkül szeretjük a társunkat. Mert ha én megnyílok Neked, ha levetem előtted a gátlásaimat, ha őszintén elmondom a legféltettebb titkaimat, s Te elzárkózol előlem és csak az ablakodat nyitod ki nekem, nem lelek partnerre, kivel valami újat hozhatunk létre. És igen, nincs arra garancia, hogy újra nem ejtesz sebeket, sőt, fogsz is, hiszen ilyen az élet, de közben olyat is megtapasztalsz, mit ezek nélkül a fájdalmak nélkül nem élnél át sohasem.

Eszedbe jutott valaki ? Talán te húztál falat magad köré, hogy nehogy újra megsérülj ?

Csak játszunk és engedd meg kérlek, hogy még közelebb kerüljek hozzád, s hagyd, hogy a szíved vezessen, hogy az Ő szava kerüljön fölénybe. Nincs veszítenivaló, csupán az a feladat, hogy azt a pillanatot éld át, amelyre most annyira vágysz. Ha egy ölelés hiányzik, ölelj át úgy, hogy abban benne legyen minden, ha egy érintés hiányzik, fogd meg a kezem, s ha csak azt akarod, hogy melletted legyek, tudasd velem, hogy erre van szükséged.

Ugye, hogy mennyivel könnyebb ? Játszmák nélkül, őszintén, szemtől szembe, ahol nincs korlát csak Te meg Én, s az a pillanat, ami örökké ott fog lebegni előttünk..

 

Szólj hozzá!
Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://adwyw.blog.hu/api/trackback/id/tr868341994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása